W pierwszych latach przygody z piłką nożną, dużo ważniejsze jest zrozumienie samych dzieci niż futbolu!

W miniony weekend nasi chłopcy z rocznika 2007 mieli okazję wybrać się w niezapomnianą podróż do szkockiego Edynburga.

Wyjazd ten miał charakter rekreacyjny, jednak jak przystało na drużynę piłkarską, nie mogło zabraknąć meczów towarzyskich i chęci sprawdzenia swoich umiejętności na tle rówieśników z innego kraju. Dla chłopców była to niesamowita przygoda od pierwszego dnia, ponieważ część z nich po raz pierwszy miała okazję wsiąść do samolotu. Po dwugodzinnej podróży, krótkiej przejażdżce brytyjskimi taksówkami, dotarliśmy do miejsca docelowego. Była już późna godzina wieczorna, więc nie pozostało nam nic innego jak zjeść kolację i wypocząć przed kolejnym dniem.

Drugiego dnia wyjazdu, po porannym śniadaniu, udaliśmy się do centrum sportowego, w którym na co dzień trenują zawodnicy FC Spartans Edinburgh. Na miejscu po raz pierwszy w trakcie wyjazdu, mieliśmy okazję zmierzyć się z naszymi rówieśnikami ze Szkocji. Spartansi, podobnie jak my, podzielili się na dwie drużyny, dzięki czemu rozgrywaliśmy mecze równocześnie na dwóch boiskach. Po godzinie gry, na zakończenie udanego sparingu, rozegraliśmy konkurs rzutów karnych. Jednak był to dopiero początek dnia i po wypiciu kubka gorącej herbaty, udaliśmy się na spacer w kierunku stadionu piłkarskiego, gdzie swoje mecze rozgrywają zawodnicy klubu Heart of Midlothian Football Club, występującego w szkockiej Premiership. Kiedy dotarliśmy na miejsce mieliśmy przyjemność obejrzeć mecz 16 kolejki zmagań pomiędzy Hearts a Hamilton.

Kolejnego dnia czekał nas turniej, w którym udział wzięło 6 zespołów, w tym dwie drużyny Koziołka. Na koniec zmagań otrzymaliśmy pamiątkowe medale i zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie. Po rozegraniu miniturnieju udaliśmy się do centrum Edynburga, gdzie mogliśmy zwiedzić stare miasto, kupić pamiątki i spędzić czas na zabawie podczas jarmarku świątecznego. Po ciężkim i długim dniu, to jednak z uśmiechem i zadowoleniem na twarzach, udaliśmy się do naszego ośrodka.

Galeria zdjęć - Edynburg 2017

Cały wyjazd od początku do końca był niesamowitą przygodą. Mieliśmy okazję zwiedzić piękne miasto, jakim niewątpliwie jest Edynburg, a na dodatek sprawdzić swoje umiejętności piłkarskie z chłopcami ze Szkocji. Bardzo cieszy fakt, że mogliśmy wziąć udział w takim wyjeździe, dzięki czemu zdobyliśmy sporo doświadczeń, a przede wszystkim umocnić się jako zespół. Mamy nadzieję, że to nie ostatnia taka wyjazdy przygoda.